Vervolg Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Ton en Pauline - WaarBenJij.nu Vervolg Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Ton en Pauline - WaarBenJij.nu

Vervolg Koh Chang

Door: Ton & Pauline

Blijf op de hoogte en volg Ton en Pauline

13 Juli 2016 | Thailand, Ko Chang

Vervolg Koh Chang

Inmiddels zitten we al geruime tijd in de verwen modus in Koh Chang. Het weer is heerlijk warm, licht bewolkt. Inmiddels hebben we 6 duiken gemaakt. Het zicht onder water is niet al te best. Maar als er geen regenseizoen is, zijn ook deze duikplekken ontzettend mooi. Vandaag, woensdag, hebben we een wrakduik gemaakt. Het is een bijzondere belevenis om vanaf het kraaiennest langzaam aan zij van het schip de diepte in te duiken en achter elkaar diverse gangen door te zwemmen. Een gigantische hoeveelheid vissen omcirkelen je en hebben het schip tot kraakpand verklaard en langzaam aan wordt het een nieuw koraal. Een bijzonder mooi gezicht om allerlei bewoners van het schip tegen te komen. Dinsdag hebben we nog een scooter gehuurd om het eiland een beetje te verkennen. In de avond hebben we samen een heerlijke kip gegeten. Komende dagen maar weer herstellen van alle niet-inspanningen.. Zondag en dinsdag hebben we ook nog duik dagen en waarschijnlijk gaan we nog duiken op een ander wrak.

Ton en Pauline

Hoi, welkom op ons dagboek waar je onze ervaringen en avonturen kunt meelezen. Van tijd tot tijd zullen we hier een verslag schrijven tijdens onze reis. De eerste reis die hier verschijnt is onze reis door Thailand.

Actief sinds 25 Feb. 2013