Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Ton en Pauline - WaarBenJij.nu Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Ton en Pauline - WaarBenJij.nu

Pattaya

Door: Ton en Pauline

Blijf op de hoogte en volg Ton en Pauline

10 Juli 2016 | Thailand, Pattaya

Afgelopen dagen hebben jullie geen melding gehad van verslagen, omdat er e.e.a. mis met de server was van waarbenjij.nu. Het voorgaande verslag van 3 dagen Pai staat er inmiddels ook op. Nadat we terug waren van Pai hebben we een paar heerlijke ontspannende dagen in Chiang Mai doorgemaakt. Heerlijk gegeten, scooter gereden en massages ondergaan. Op maandag 4 juli zijn we met AirAsia naar Pattaya gevlogen, een vlucht van ruim een uur. Pattaya stond op ins lijstje om gewoon eens meegemaakt te hebben. Pattaya staat bekend om de go-go bars, prostitutie, mannen die voor de duur van hun vakantie een GFE (girl friend experience) hebben en uitgaan. We waren van plan er een week te blijven, maar na twee dagen vonden we het welletjes. Weer een leuke ervaring rijker. We hadden een schitterend en extreem luxe hotel geboekt: he t March hotel. Het ligt net achter de promenade. ’s Avonds dan Pattaya in. Wat een grote aantallen Thaise meisjes kom je hier tegen. Hele nesten zitten er, lijkt wel. Veel alleenstaande mannen met een Thaise vrouw of jonge meid aan hun zij, om hun vakantie meer diepte en inhoud te laten geven :-). Op de walking street waar alle bars en go-go bars zitten werd ons letterlijk 1 menu van een restaurant aangeboden. De rest waren menu’s van sex shows en optredens die men kon bezoeken. Langs de promenade tientallen jonge Thaise meisjes of misschien wel layboy’s waarmee je voor de prijs van een 3 gangen menu de nacht kunt doorbrengen. We hebben twee gezellige avonden hier beleefd. Heerlijk onze ogen uitgekeken. Nergens hebben ooit zoveel massage salons bij elkaar gezien als in pattaya. Die zijn absoluut in de meerderheid ten opzichte van de restaurants. In Pattaya hebben we geen massages genomen, omdat de massage salons hier wellicht een ander therapeutisch karakter hebben. Het eten is ook in Pattaya uitstekend. Waar je ook in Thailand te eten neemt, overal is het even lekker en goed. Grappig waren de enorme hoeveelheid Chinezen, die je in pattaya overal tegenkomt. Hele bussen worden van attractie naar attractie gereden. Met in selfie stick wordt alles door het oog van de camera opgenomen. Dus al met al zijn we eerder naar de eilanden vertrokken. Onderweg kreeg de chauffeur nog pech met zijn busje. Na een uurtje of wat werden we in een plaatselijke garage, althans het ging er voor door, opgehaald door een ander busje, en zijn we verder gereden naar Koh Chang, het, derde grootste eiland van Thailand. De rit duurde normaal ongeveer 4-5 uur, dus best een flinke afstand om af te leggen. In ons volgende verslagje nemen we jullie mee in onze erva ringen op Koh Chang.

• 10 Juli 2016 - 11:37

Sylvia:

Hoe was het om als vrouw door Pattaya te lopen.. was je wel veilig.. en was Ton wel veilig?
    Mijn kids hebben ook Chiang Mai en Koh Chang bezocht..2 jaar geleden ,..( vlgs Fleur een eiland van zonnen, lui zijn en melk van kokosnoten drinken..) enjoy

• 10 Juli 2016 - 12:35

Ton En Pauline :

We zijn allebei veilig door Pattaya gegaan. :-)
    Klopt je ziet apen slingeren door de bomen, bananen bomen, vlinders. Heerlijk luieren, duiken en scootertje huren en door dorpjes wandelen en relaxen.